O nama   |   Ponuda   |   Načini plaćanja   |   Servisne usluge   |   Porudžbine   |   Kontakt

 
 
 
          PONUDA » SPECIJALNA PONUDA



Kliknite na sliku da uveličate
 

 
LOTUS SUPER 7
Šifra: 100103

Automobil je radjen po originalnim nacrtima LOCUST JC (nacrte kokpita u razmeri 1:1 i uputstvo za sklapanje jos uvek posedujem) sa plasticnim
delovima donesenim iz Engleske (blatobrani, hauba, prednja maska).

Motor, menjac diferencijal i prednji most su od moskvicha 412 (1500ccm) sa automobila koji je bio presao oko 50.000 km. Odlucio sam se za moskvica iz vise razloga. Prvo - da bi mogao da uradim atest vozila, tj da ga registrujem i koristim u saobracaju, svi delovi mehanike, vesanja, kocnica i upravljanja
moraju biti od HOMOLOGIRANOG vozila, ne me smeju biti pravljeni. Ako malo bolje razmotrite vesanje danasnjih automobila, u koncepciju i gabarite jedno super 7 ne moze da stane NISTA od serijskih delova. S7 u predelu maske tj. izmedju prednjih tockova ima samo 64 cm sirine karoserije, i oko 65 cm visine karoserije. U to staje samo vesanje od Skode 105/110 i vesanje od Moskivcha. Posto skoda ima zadnji motor, ne dolazi u obzir kao donor. Par momaka na Cannonballu je pravilo lotuse sa vesanjem varenim od besavnih cevi, po nacrtima iz nekog engleskog casopisa, ali ni jedan nije uspeo da prodje atest i da registruje auto. To funkicionise u Engleskoj, ali kod nas na zalost ne. Sasija je prostorana, nije ravna, od celicnih cevi kvadratnog preseka, sa glavnim cevima ispod kokpita i “podramom” u kroz tunel kardana. Kokpit (deo karoserije oko sedista) je od vodootpornog spera presvucen sa aluminijumskim limom (zalepljeno epoksidom), kao po originalnom JC LOCUST nacrtu. Tezina auta je nesto preko 600kg, te su mu performanse dosta dobre (ima oko 140ks po toni)
Inace je radjen u “osnovnoj duzini”, tako da je po gabaritima veoma blizak originalu. Ako vam je poznato, kod Westfilda se radi u tri velicine, osnovni,
siroki, i siroki-produzeni. Auto je dosta tesan (za to je krivo i zvono menjaca koje je kod moskvica znatno vece nego u originalnoj Ford varijanti), ja sam visok 182cm i to je otrpilike po mojoj meri. Najozbiljniji kupac kojeg sam do sada imao je odustao, posto sa svojim 192cm i 95kg nije mogao da se smesti u auto kako valja.
 

 
 



 


 

 
 
 
 
 
 

O nama  |  Ponuda  |  Načini plaćanja  |  Servisne usluge  |  Porudžbine  |  Kontakt

Copyright © 2007-2008. LINEA MOTO. All rights reserved. design by IMS