Kliknite
na sliku da uveličate
|
LOTUS SUPER 7
Šifra: 100103
Automobil je radjen po
originalnim nacrtima LOCUST JC (nacrte
kokpita u
razmeri 1:1 i uputstvo za
sklapanje jos uvek posedujem) sa
plasticnim
delovima donesenim iz Engleske (blatobrani,
hauba, prednja maska).
Motor, menjac diferencijal i
prednji most su od moskvicha 412
(1500ccm) sa
automobila koji je bio presao
oko 50.000 km. Odlucio sam se za
moskvica iz
vise razloga. Prvo - da bi mogao
da uradim atest vozila, tj da ga
registrujem
i koristim u saobracaju, svi
delovi mehanike, vesanja,
kocnica i upravljanja
moraju biti od HOMOLOGIRANOG
vozila, ne me smeju biti
pravljeni. Ako malo
bolje razmotrite vesanje
danasnjih automobila, u
koncepciju i gabarite jedno
super 7 ne moze da stane NISTA
od serijskih delova. S7 u
predelu maske tj.
izmedju prednjih tockova ima
samo 64 cm sirine karoserije, i
oko 65 cm visine
karoserije. U to staje samo
vesanje od Skode 105/110 i
vesanje od Moskivcha.
Posto skoda ima zadnji motor, ne
dolazi u obzir kao donor. Par
momaka na
Cannonballu je pravilo lotuse sa
vesanjem varenim od besavnih
cevi, po
nacrtima iz nekog engleskog
casopisa, ali ni jedan nije
uspeo da prodje atest
i da registruje auto. To
funkicionise u Engleskoj, ali
kod nas na zalost ne.
Sasija je prostorana, nije ravna,
od celicnih cevi kvadratnog
preseka, sa
glavnim cevima ispod kokpita i
“podramom” u kroz tunel kardana.
Kokpit (deo
karoserije oko sedista) je od
vodootpornog spera presvucen sa
aluminijumskim
limom (zalepljeno epoksidom),
kao po originalnom JC LOCUST
nacrtu. Tezina
auta je nesto preko 600kg, te su
mu performanse dosta dobre (ima
oko 140ks po
toni)
Inace je radjen u “osnovnoj
duzini”, tako da je po
gabaritima veoma blizak
originalu. Ako vam je poznato,
kod Westfilda se radi u tri
velicine, osnovni,
siroki, i siroki-produzeni. Auto
je dosta tesan (za to je krivo i
zvono
menjaca koje je kod moskvica
znatno vece nego u originalnoj
Ford varijanti),
ja sam visok 182cm i to je
otrpilike po mojoj meri.
Najozbiljniji kupac kojeg
sam do sada imao je odustao,
posto sa svojim 192cm i 95kg
nije mogao da se
smesti u auto kako valja.
|